Wildkop...

ik weet het, het is hier een beetje stilletjes...
de laatste dagen zeer druk geweest met de kids en dus bijna geen tijd om te bakken

maar dit wil ik toch even met jullie delen
toen we zaterdag onze kroost hadden afgezet voor een weekend scouts in nieuwpoort, hebben wij er ook van genoten om even alles los te laten en een wandeling te maken

op een bepaald moment kwamen we deze leuke winkel tegen: wildkop
eerst dachten we dat het een winkeltje was met allerlei leuke spullen voor in de keukene en toffe accessoires, maar eenmaal in de winkel, kwamen de geuren van heerlijke kruiden ons tegemoet.

het was sinds lang geleden dat ik een winkel binnen stapte en ogen te kort had voor alles wat hier stond....
we konden het dan ook niet laten om een aantal specerijen mee naar huis te nemen


ik heb kaneelstokken meegebracht en ga op zoek naar een recept waar ik ze kan gebruiken
hebben jullie een tip voor mij?  laat maar weten!

liefs
ohladybake

Reacties

  1. ik ken Wildkop, ik heb er de sumak gekocht en de hele nootmuskaat. De kaneelstokjes gebruik je in stoofpotjes die wat Midden-Oosten / Noord-Afrikaans getint zijn. ik ga uit mijn nieuw kookboek (Comptoir Libanais) de kwartels maken. Je kan het ook toevoegen al je appelkompot maakt of zo. En laten meekoken. Of in gluhwijn, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anke, dank je voor de tips...
    zal ik zeker iets mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts