foodblogswap....

terwijl ik hier nog maar een paar dagen geleden schreef dat ik het vervelend vond dat ik niet elke week tijd heb om een blogje te posten, ben ik hier al terug

in al mijn drukte was ik vergeten dat ik mij terug voor de foodblogswap had ingeschreven

dus in alle drukte moest ik nog iets vinden om te maken want als ik aan iets deel neem wil ik het ook afwerken en mij eraan houden

ik moest iets maken van de blog lovemyfood.nl
een heel fijne blog met leuke recepten dus de keuze was niet zo eenvoudig

maar toen ik zag dat ze een rubriekje had voor de kinderen, en ikzelf 3 kids heb en het heel druk was de laatste dagen, was mijn keuze heel vlug gemaakt

dus deze foodblogswap had alleen maar voordelen:
vlug klaar
kids vriendelijk
en bovendien heeeeeerlijk!

wat hebben we nodig
tortilla wraps
gerookte zalm
zure room
verse dille
peper & zout

hoe maken we het
smeer de zure room over de volledige tortilla
leg er een paar sneetje gerookte zalm over
leg de dille erover
kruid af met peper en zout
rol de tortilla op en snij in fijne plakjes

resultaat



smakelijk

liefs
ohladybake

Reacties

  1. Dit maak ik ook soms klaar als hapje, superlekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm, heerlijk!! Waar kun je je opgeven voor de foodblogswap? Daar wil ik ook graag aan meedoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je emma.
      je kan je aanmelden op de facebookpagina "foodbloggers"
      liefs

      Verwijderen
  3. Kijk, dat is iets wat mij nu ook nog wel zou lukken, dus... helemaal top!
    Lijkt me erg lekker om gerookte zalm op deze manier te eten. Ik heb ook weleens zo'n wrap met gerookte zalm, groenten en gorgonzola uit de oven gegeten. Dat was ook héél erg lekker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad niet moeilijk en zo lekker!
      jouw receptje lijkt me ook wel héééél erg lekker...zal het eens uittesten
      liefs

      Verwijderen
  4. Dit ziet er super lekker uit. Dankje om het receptje te lezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh altijd een super combinatie hé, gerookte zalm en kruidenkaas! :D Hmmmmm. perfect apero'tje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, eenvoudig maar volgens mij erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts