Happy New Year!

2015!!!
een jaar waarin ik mezelf heb voorgenomen om veel te bakken en zoveel mogelijk met jullie te delen.

de overgang van oud naar nieuw is rustig verlopen met vrienden en heel lekker eten.
mijn partner nam het voor- en hoofdgerecht voor zijn rekening en ik zorgde natuurlijk voor het dessert!

we begonnen met kreeft (ik gerookte zalm want ik ben geen kreeft eter)
de eerste keer dat ik met mijn eigen ogen kon zien hoe een kreeft levend werd dood gedaan, en klaar gemaakt.  het deed me wel iets maar ik moet zeggen dat het wel eens "fijn" was om te zien.  gelukkig hoefde ik ze daarna niet op te eten :-)

 
 
 
 
daarna werden we verwend met heerlijke vis: tongrolletjes met zalm, een sausje à l'hostandaise, groentjes en een heerlijke pastinaakpuree:  pure verwennerij!
 

dan was mijn moment daar.
een dessert die niet atlijd lukt maar ik heb toch maar het risico genomen: moelleux!
en ja hoor, hij was bij iedereen lopend dus meer dan geslaagd!

 
als extraatje wou ik mijn gasten verwennen met iets wat ze nog nooit geproefd hadden: cake pops!
cake pops met limoncello omhuld met candy melts.  heel lekker maar heel zoet.  een prima afsluiter van onze menu.

 
om het nieuwe jaar goed in te zetten hoorde er natuurlijk een glaasje bubbels bij!

 
 
ik wens iedereen een wonderlijk mooi 2015 met heel veel liefde, geluk en al wat jullie maar wensen!
 
oh lady bake!


Reacties

Populaire posts