liebster award

zaterdag wer ik verrast met een leuk mailtje in mijn mailbox
ik ben namelijk genomineerd voor de liebster award
duizenden vraagtekens rezen boven mijn hoofd want eerlijk gezegd: ik had hier nog nooit van gehoord

na wat opzoekingswerk vond ik het 1 en ander over deze award
ik was heel erg blij dat iemand mij hiervoor genomineerd heeft want ik ben nog niet lang bezig en moet nog volop mijn weg zoeken in alles...maar het geeft me wel een goed gevoel dat ik genomineerd ben.

dus bij deze wil ook een dikke merci zeggen aan donna caramella voor deze nominatie....
met plezier wil ik dan ook jouw vragen beantwoorden

1. Waarom ben je met je blog gestart?
ik hou van alles wat zoet is en bak gewoon heel graag
soms ontbrak me de tijd en inspiratie om zoetigheden te bakken maar door te beginnen bloggen en heel veel blogs te volgen, komt de inspiratie precies vanzelf.
voor mij is het ook een motivatie om veel te experimenteren en veel met jullie te delen

2. Wat is je lievelingsgerecht, en waarom?
zonder twijfel: spaghetti!!!
ik vind dit gewoon zo lekker dat ik mij altijd overeet

3. Wat lust je absoluut niet?
oesters

4. Wat is je guilty pleasure?
chocolade!!!!!

5. Heb je een levensmotto, en zo ja, hoe luidt deze?
na regen komt zonneschijn

6. Wat is het mooiste dat je tot nu toe is overkomen?
mijn huidig maatje leren kennen

7. Heb je een droom die je verwezenlijkt wil zien, en zo ja waaruit bestaat die droom?
grote droom is om iets te doen met al mijn bakkennis...wie weet een eigen zaak

8. Wat is je droombestemming?
US en meer dan de streek waar de blues en soul muziek nog sterk aanwezig is

9. Als je een dag geen tijd hebt om te koken, wat eet je dan?
crocque monsieur...die hebben we hier altijd in de diepvries zitten
met een tomaatje en wat sla bij, is dit voor mij een evenwaardige maaltijd

10. In welk restaurant zou je absoluut eens willen gaan eten, en waarom?
de superette in gent
omdat ik de vitrine en in de wulf al gedaan heb en ik kobe desramaults zijn derde restaurantje zeker ook wil uitproberen

11. Wat is je favoriete (kook)boek en waarom?
het bakboek van Roger Van Damme
het is door dit boek dat de bakmicrobe me echt te pakken heeft gekregen

hierbij geef ik jullie mijn blogs door die ik wil nomineren voor de liebster award
ik heb er dan wel geen 5 maar ik ben dan ook nog niet zo lang bezig dus vergeef me :-)

zoet wonen
eefs food
fiekefatjerietjes
judith's cake
dulce fresa

bij deze mijn vragen voor jullie

1. Welk keukenmateriaal kan je absoluut niet missen?
2. Wat lust je helemaal niet?
3. Welk goed voornemen wil je zeker laten uitkomen dit jaar?
4. Waar heb je een grote hekel aan?
5. Wat is je favoriete dessert aller tijden?
6. Wat is je grootste angst?
7. Wat zou je stiekem graag willen doen?
8. Wat is jouw droomreis?
9. Wat is je absolute nummer 1 gerecht?
10. Waar wordt jij heel gelukkig van?
11. Wat is je grootste droom?

Veel plezier ermee!

liefs
ohladybake


Reacties

  1. Leuk om te lezen! En bedankt voor de nominatie. Ik ga even passen met stokjes nu, heb er de laatste tijd een aantal gevangen. Even wat meer receptjes bedenken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de nominatie bakdame... Je blog ziet er mooi uit! Zal zeker wat receptjes uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts