terug van weg geweest...

het spookt al een tijdje in mijn hoofd: waarom doe je niet gewoon verder met je blog?

als ik op het internet wat rondsurf, dan kom ik zoveel blogs tegen dat ik altijd tegen mezelf zeg: welke meerwaarde zou mijn blog nu hebben?

mijn blog ziet er niet zo fancy uit, en heeft niet zo van die fantastische foto's, en heeft waarschijnlijk niet zo'n wauw recepten,....

maar ik heb een beslissing gemaakt

ik wil terug starten met mijn blog en er gewoon mijn eigen ding van maken

en ik zie wel hoe het evolueert, hoeveel berichten ik hier kan plaatsen, hoeveel volgers ik zal hebben, hoeveel reacties ik krijg....

ik heb gewoon heel veel zin om alles met jullie te delen wat ik bak ik de keuken

mijn blog pas ik stap voor stap nog wel wat aan maar ik ben blij dat hij er al iets gepimpter uit ziet dan ervoor

oh ja: als jullie ideetjes hebben over zoetjes die jullie hier willen zien, stuur maar door

heel veel plezier hier en binnenkort zal mijn eerste receptje hier opduiken!

liefs
ohladybake

Reacties

  1. Leuk om dit te lezen. Je moet het gewoon voor jezelf doen, en de fun! De rest volgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug!
    Het feit dat je je überhaupt afvraagt wat je blog toevoegt, vind ik al heel wat. Ik denk dat er heel veel bloggers zijn die zichzelf die vraag niet stellen. En heel misschien hebben de laatsten nog wel gelijk ook. Inderdaad, die gewoon je ding, heb er plezier in en kijk maar waar het naartoe leidt.
    Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe receptjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts